يکشنبه, 26 آذر 1396 الاحد, ديسمبر 17, 2017           فارسی English

عنوان : با هدف ارتقاء عملكرد خدمات اداری در مارون انجام شد،راه اندازی سامانه جامع خدمات مكانیزه مدیریت خدمات
کد خبر : ۱۳۶۳۸
تاريخ :
 ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ 

مدير خدمات شركت بهره برداري نفت و گاز مارون در گزارشي به ارائه اهم اقدامات انجام شده در حوزه مكانيزاسيون خدمات اداري اين شركت پرداخت .

 

به گزارش روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز مارون، محمد سمالي ضمن ابراز قدرداني از عملكرد زيرمجموعه جهت تلاش در راستاي تسهيل دسترسي همكاران به خدمات سازمان علاوه بر كسب صرفه اقتصادي،كاهش تردد و مصرف كاغذ، گفت: سامانه خدمات مكانيزه مديريت خدمات در شركت و توسط همكاران طراحي و ايجاد شد تا كليه درخواستهاي اداري، اجتماعي، مسافرتي، رستورانها و غيره را  به صورت آنلاين در اختيار كاركنان اعم از ستادي و عملياتي قرار دهد  و بدون نياز به حضور فرد، مصرف كاغذ و از همه مهمتر صرف زمان، در كوتاهترين مدت درخواست را ثبت و در فرايند بررسي و انجام قرار دهد .

 

وي افزود: يكي ديگر از قابليت هاي سامانه خدمات مكانيزه كالاي خدمات روند رهگيري و پايش مستمر و مستقيم كالا و تجهيزات است و اكنون كليه دارايي هاي شركت در حوزه خدمات از نزديكترين و دورترين نقطه از گستره 1400 كيلومتر مربعي شركت ثبت شده و همواره پايش مي شوند .

 

مدير خدمات شركت بهره برداري نفت و گاز مارون به نوسازي ملزومات و تجهيزات اداري و خدماتي شركت اشاره كرد و گفت: با مساعدت و موافقت مديرعامل محترم در حال حاضر كليه بخش هاي عملياتي و اجرايي شركت مجهز به تجهيزات با كيفيت و روزآمد ساخت داخل شده كه اين موضوع با هزينه اي حدود 7 ميليارد ريال محقق شده است .

 

مهندس سمالي در پايان به اهميت تغذيه كاركنان و سلامت غذايي اشاره كرد و گفت: هر 4 رستوران شركت بهره برداري نفت و گاز مارون با هزينه اي حدود 5 ميليارد ريال صنعتي سازي شد كه به موجب آن ضمن بالا رفتن بهداشت طبخ و كيفيت غذا مصرف آب و گاز به يك پنجم ميزان مصرف در گذشته كاهش مي يابد .

 

گفتني است از ابتداي آذر ماه سال جاري رزرو وعده ناهار كاركنان شركت بهره برداري نفت و گاز مارون به صورت آنلاين و متصل به سيستم حضور و غياب شركت مي باشد .

 


نمایش تعداد بازدیدها : 53

بازگشت           چاپ چاپ         
شركت بهره برداري نفت و گاز مارون